Květen 2013

Regionální závody -Ludvíkovice 18.5.

22. května 2013 v 20:29 SEZÓNA 2013
V sobotu 18.5. jsme se vydali vlakem a soukr.vozem na závody do Děčína na střelnici do Ludvíkovic.

Dopravu vlakem absolvovali - trenér,odvážná maminka p.Kripperová, Lukáš Kripper,Adéla Houdková. (odjezd 5:30hod.)
Dopravu os.vozem - David,Alena(+stř.materiál)odjezd v 7:30hod.

Počasí- od brzkého rána silný déšť,během cest stále déšť.
Příjezdem na závodiště se počasí nezlepšilo,bohužel přidalo se na hustotě deště.

Od 9:00hod. - do 11:15hod.čekání na nástřel,který se musel posunout.Během nástřelu slabý déšť,ale při startu prvního závodníka ve 12:00hod.začalo opět vydatně pršet.

Rychlostní závod by se mohl opět nazvat "vodním biatlonem"(jako ve Zruči před týdnem)
Dle výsledků na střelnici se zase potvrdilo,že tyto drsné podmínky většině závodníků vyhovují.

Např.Adélka si střelbu vylepšila na 2chyby a umístila se na 2.místě.
Lukáš bojoval hlavně s během a umístil se na 6.místě.
David zkoušel upravenou zbraň a 5chyb mu zajistilo 3.místo.
Během zpracovávání výsledků déšť ustal a vysvitlo sluníčko na celé odpoledne(jak normální pro tuto sezónu).

Bohužel se nepořádal plánovaný druhý závod - štafetový,všichni a všechno mokré.

Po vyhlášení parta autem odjela ve 14:30hod.,druhá parta pomohla s úklidem střelnice a v 16:30hod.vlakem z Děčína do Kadaně.

Regionální závody Zruč + Litice 11.5.-12.5.

17. května 2013 v 23:12 SEZÓNA 2013
V pátek 10.5. jsme se vydali s Davidem do Zruče kam jsme dorazili kolem 18:30hod. a přípravy závodiště i střelnice byly ve finiši.

Nejdříve jsme popřáli do dalších veselých let Věrce Bystřické a hned jsme se zapojili do prací na přípravách sobotních závodů.

Ubytování proběhlo za hluboké noci v chatce - penzionu,kde jsme se do růžova vyspinkali a po snídani se opět zapojili do přípravy závodiště.

V sobotu 11.5.:

Počasí nebylo to pravé letní,jako v loňském roce.Bylo teplo,ale oblačno.
Kolem 9:00hod.se sjížděli ostatní kluby- Litice,Tatran,Manušice,Rover,Strakonice a náš klub Kadaň.S trenérem přijela Adéla,Honza a řidič Pavel Horák.

Po seznámení s tratí se provedl nástřel zbraní.

Start ve 12:30hod.:vytrvalostní závod za mírného deště,ale během závodu se změní v průtrž,která způsobí,že letní biatlon se mění v nový tzv. "vodní biatlon".Střelnice je zcela pod vodou a závodníci ulehají na podmáčené podložky,jako do bazénu.Přesto v těchto drsných podmínkách byly střelby docela dobré a nám přinesl tento závod místa na bedně.
Adéla 3.místo,Honza 3.místo,David 1.místo.

Po vyhlášení jsme se začali sušit a sklízet mokrou střelnici.
Večeře pro kluby Manušic a Roveru proběhla za naší skromné pomoci a poté jsme sbírali síly na příští den.

V neděli 12.5. jsme se probudili do slunečného rána. Po snídani se zabalilo a Pavel se svoji posádkou odjeli po 8:00hod..Naše osádka odjela po úklidu chaty do původního stavu(to si myslíme,musí nám to potvrdit majitelé).

Do Litic jsme dojeli (řidič David) v 8:30hod.Při nástřelu mírný déšť,ale start rychlostního závodu už byl za slunečného počasí.

V rychlostním závodě se podařilo získat další medaile díky výborné střelbě.Honza 3.místo(střelba za 1),David 1.místo(střelba za 1).Adéla 4.místo(střelba za 3).

Po vyhlášení a rozloučení jsme kolem 14:00hod.odjeli směr Kadaň.Cesta za slunečného i deštivého počasí se ukončila v Kadani kolem16:00hod.(zdržení za převozem tanku).