Červenec 2009

Regionální závod - Líně - Sulkov 20.6.

31. července 2009 v 12:54 | A.Š. |  SEZÓNA 2009
V sobotu 20.6. pořádal KB Líně v areálu koupaliště Líně - Sulkov,5.kolo oblastního poháru žactva,dorostu a dospělých v letním biatlonu.

Protože tento závod byl posledním před prazdninovým odpočinkem,tak naše výprava byla ve velmi malém počtu :

žáci "A" - Horák Honza - 1.místo (střelba 3)

žáci "B" - Pavlík Tomáš - 1.místo (střelba 2,3)

žáci "C" - Vrána Míra - 3.místo (střelba 3,1)

muži "B" - Pavlík Ríša - 1.místo (střelba 3,0)

muži "C" - Dolejší František - 4.místo (střelba 5,4)

Přesto i malá výprava dokázala vybojovat vysoké bodové ohodnocení.

2.ČESKÝ POHÁR ATEX CUP - BYSTŘICE POD HOSTÝNEM 12.6.-14.6.2009

9. července 2009 v 18:40 | A.Š. |  SEZÓNA 2009
Ve dnech 12.6. - 14.6. se konaly další důležité závody ČP ATEX CUPU, v Bystřici pod Hostýnem, v areálu klubu biatlonu - střelnici Bedlina.

Startující :
Žáci "A" - Horák Honza
Žáci "B" - Pavlík Tomáš
Žáci "C" - Šmíd David, Vrána Míra

Doprava :
Soukromé vozidlo - řidič Pavlík Ríša + Pavlík Tomáš
ČD - 250,-Kč /os.

Odjezd z kadaňského nádraží- pátek 12.6. -9:40hod. (sraz 9:15hod.),přestup v Prunéřově na vlak do Prahy,odjezd v 9:49hod..
Cesta do Prahy ubíhala a ve 12:30hod. jsme byli na hl.nádraží včas.
Zde jsme vyčkali příjezdu vlaku do Hulína a ve 13:09 jsme pokračovali v cestě na Moravu. Tento úsek cesty byl pomalejší,zpoždění stále narůstalo a do Hulína jsme dorazili s 30min.zpožděním,takže jsme museli vyčkat dalšího spoje do Bystřice p/Hostýnem.
Spojili jsme se telef. s druhou částí výpravy,která už dorazila do cíle cca v 16:00hod. Oochotně na nás počkali na nádraží (za slabého deště) a v 18:00hod.odvezli tašky, batohy a trenéra.Ostatní se vydali do města,domluvit rezervaci na sobotní večeři.
Na ubytovací středisko Sola Gratia jsme dorazili po menším zabloudění asi ve 20:00hod.
Po zabydlení a vybalení jsme povečeřeli párečky s chlebem (byl nasycen i Honza,který během jízdy,vyluxoval svůj batoh,zanechal buchty na snídani).
Po jídle jsme rozehráli ping -pong,poté jsme šli na večerní občerstvení do "Vagónu"-zde se kluci ochladili nanukem a dospěláci utužovali vztahy s kolegy KB Zruč,KB Litice a ost.
Večerka : ve 22:00hod.

Sobota 13.6.- budíček v 7:30hod., snídaně a po snídani nákup na neděli.
Počasí oblačné a chladnější se během dne proměnilo ve slunečné ,letní,teplé až horké.
Po deváté hodině -odchod na závodiště. Do 11:00hod.prohlídka tratí a trénink na střelnici.

Oběd v bufetu,polévka,párky v rohlíku.

Před nástřelem jsme si uspořádali turnaj v "Petangu",kde opět vynikal svými přesnými hody-Ríša,který tuto hru může hrát profesionálně a určitě by se dostal mezi nejlepší i ve světové špičce(asi by musel hodně trénovat - pouze talent nestačí).

Start Závodu s hromadným startem ZHS: ve 14:00hod.

Přestože hromadný start není moc oblíbený,tak se našim starším zástupcům dařilo.
Hlavně vyšla střelba,která posunula.

Tomáše Pavlíka na 4.místo (střelba 2)

Davida Šmída na 14.místo( střelba 2)

Míru Vránu na 24.místo (střelba 1,běh se nevydařil)

Honzu Horáka na 26.místo(střelba 4- přepálený start)

Po závodě jsme se přesunuli -pěšky na ubytovnu, po hygieně a menším odpočinku jsme šli na rezervovanou večeři(trenér až po poradě vedoucích)do útulné restaurace.
Zde se všichni řádně najedli a za výborné výsledky prvního závodního dne si pochutnali na zmrzlinovém poháru.
Poté jsme na ubytovně zahráli stol.tenis,rodinné utkání ve čtyřhře, vyhráli Ríša a Tomáš(ještě jednou gratulujeme a příště porazíme).
Další zápas probíhal mezi trenérem a Honzou,tato hra byla vyrovnaná.
Zápas byl vyčerpávající ,proto jsme museli načerpat novou energii ve "Vagónu",tzn.v sýru najdeš sílu.
Večerka byla sice ve 22:00hod.,ale díky mnoha zážitkům se usínalo daleko později.

Neděle 14.6. - vzhledem k brzkému startu se muselo vstávat v 7:00hod.,snídaně a přesun na závodiště za příjemného letního počasí.

Start rychlostního závodu RZ : v 9:30hod.

Tento závod byl vydařený pro žáky "C" - David Šmíd 13.místo (střelba 1)zlepšení a nejlepší úspěch na ČP ATEX CUPU
Míra Vrána 21.místo (střelba 1) zlepšení i v běžecké části
Tomáš Pavlík - 12.místo (střelba 4)bohužel střelba se nevydařila,ale i toto místo je kvalitní
Honza Horák - 24.místo(střelba 4)absence opt.brýlí

Po závodech jsme odešli zabalit a uklidit ubytovnu,Míra a Tomáš odešli na vyhodnocení a vyhlášení těch nejlepších.
Část výpravy v osob.voze odjela ve 13:00hod. a druhá část se pěšky přesunula na vlak. nádraží.Po přesunu jsme se šli občerstvit zmrzlinou a odjezd z Bystřice p.Hostýnem ve 14:57hod.zahájil naše cestování směrem do Kadaně.
Cesta z Hulína do Prahy nám utíkala,protože jsme v kupé měli výborného vypravěče-staršího pána z Moravy ,ale žijícího v Praze.
Vyprávěl o různých známých sportech a osobnostech,jako např.Zátopek,Fibingerová,Růžička atd.
Vše probíhalo dle jízdního řádu ,takže v Kadani jsme vystoupili na vlak.nádraží ve 22:17hod..
Tento pozdní čas nebyl vůbec znát na naší výpravě,naopak byli všichni nabití energií z krásné přírody a úspěšného víkendu,prožitého v moravském kraji.