1.Český pohár - ATEX Cup Bystřice pod Hostýnem 05/07

30. května 2007 v 19:29 | A.Š.
Po několika regionálních závodech v letním biatlonu se naši úspěšní závodníci mohli zúčastnit ve dnech 25.5. - 27.5.2007, 1. kola Českého poháru - ATEX Cup v Bystřici pod Hostýnem.
Účast si vybojovali : žák "A"- Pavlík Tomáš
žákyně "B" - Batoryová Míša
žák "B " - Šmíd David
žák "C" - Točík Rosťa ( nebyl uvolněn ze školy)
Doprava : vlakem7:47hod. z Kadaně - do Hulína,zde přestup a v 15:55hod.cílová stanice Bystřice pod Hostýnem.(zpoždění cca 10min.) Z nádraží přesun pěšky 2-3km do střediska SOLA GRATIA.
Počasí : velmi teplé,horké ,tropic po celý víkend
Ubytování: tzv.ROTUNDA- celá výprava ( 3 děti + 3 dospělí) kolem 17:00hod.
Stravování : večeře na středisku SOLA GRATIA,
snídaně - čaje vaříme sami a pečivo nakoupené v Bystřici p/H.
obědy na závodišti v bufetu - teplé polévky
Po večeři prezentace na závodišti cca 1,5km od ubytování.Prohlídka tratí a střelnice,od loňského roku žádná změna. Vlastně podstatná změna byla v povrchu tratí - byly suché, nepromáčené.
Po prohlídce závodiště přesun na Rotundu,volné chvíle vyplněné stolním tenisem do 21:30hod.,poté os.hygiena,Míša a David perličková koupel na regeneraci . Ve 22:00hod. večerka.
Dne 26.5. v sobotu budíček 7:30hod.,snídaně a po 9:00hod.odchod na závodiště.Do 11:00hod.trénink na trati a trénink střelby.Poté mírné občerstvení, hraní Petanqu a příprava na nástřely od 13.00hod.- 13:50hod..
Start vytrvalostního závodu VZ - 1.kola ČP ATEX Cup v letním biatlonu žactva byl ve 14:00hod. za velmi horkého počasí.Naši závodníci si vedli ve velké konkurenci výborně. Pavlík Tomáš se vypořádal jak se střelbou,tak i s během a dosáhl na krásné 5.místo.Batoryová Míša opět dokázala,že je nejlepší střelkyně a zvládla obě střelby za 0,běžecky zaostala pouze za jednou závodnicí,tedy 2.místo na ČP je velmi krásný výkon. Bohužel další člen týmu ,Šmíd David se trápil na trati s během,přestože první střelba byla za 2,druhá čistá za 0,stačilo to pouze na 22.místo.
První závodní den se vydařil ,proto jsme si mohli dopřát zmrzlinu,či nanuka při nákupu potravin, pro cestu zpět, ve městě Bystřici p/H.Na další den jsme se posilnili večeří, Tomáš relaxoval ve vířivce a všichni se pak velice dobře bavili při st. tenisu. Večerka ve 22:00hod.a okamžitý spánek,byl tím největším posilněním na další náročný den.
Dne 27.5. v neděli budíček 7:00hod.,lesní jahůdky pro zdravější vstávání,snídaně a příprava na závody,odchod v 8:15hod. Nástřely od 8:30hod. do 9:15hod.
Start rychlostního závodu se skupinovým startem RZSS - 1.kola ČP ATEX Cup v letním biatlonu žactva byl v 9:30hod.za polojasného počasí. Opět se naši závodníci neztratili v konkurenci zúčastněných 25 klubů,celkem 141 závodníků.Pavlík Tomáš tentokrát dosáhl na 6.místo,tedy si o jedno místo pohoršil,ale bylo to pouze o pár vteřinek.Naopak svého výborného výsledku se dočkal Šmíd David,který se vypořádal s během i se střelbou,obě byly za 1,proto se posunul na 15.místo ve výsledkové listině. Nejlepšího výsledku dosáhla Batoryová Míša,která v tomto závodě podala výkon,který ji udělil výstižnou přezdívku"RAKETA",protože obě střelby za 0 a i běžecky by se umístila na 2.místě v kategorii žáků"B",ale ve své kategorii žákyň "B" získala 1.místo a porazila své soupeřky ze sportovních tříd.
Vyhlášení vítězů bylo pro náš klub velmi příjemné a radostné,protože zásluhou naší "Rakety" Míši jsme měli zastoupení na bedně a to hned dvakrát.
Gratulujeme všem za dobrou reprezentaci klubu biatlonu DDM -Kadaň.
Z krásných zážitků jsme se museli vrátit do aktuální atmosféry přesunu na středisko SOLA GRATIA a dobalit své batohy a připravit se na cestu zpět do Čech do svých domovů.Zde patří velké poděkování klubu biatlonu Zruč-p.Fabišíkovi,který nám zapůjčil řidiče a umožnil nám přesun na vlakové nádraží jejich vozem,tím nám ušetřil poslední zbytek našich sil,které jsme potřebovali na další cestování vlakem.
Cesta vlakem zpět nebyla vůbec jednoduchá,ale spíše dobrodružná,nepříjemná ,až hororová.Dle výpisu z jízdního řádu . z Bystřicep/H. 13:38hod.do Hulína 14:02hod.,odjezd z Hulína 15.07hod. do Prahy hl.nádr.19:05,přestup a odjezd z Prahy hl.nádr.19:19hod.do Kadaně -Prunéřov22:01hod.odjezd 22.04hod.příjezd do Kadaně 22:10hod. -27.5.
Ale skutečnost byla úplně jiná a opravdu velmi napínavá. Při odjezdu z Hulína jsme měli zpoždění 5min.,ale při příjezdu do Prahy už bylo zpoždění 60minut.,takže nám odjel vlak do Kadaně -Prunéřov.Informace Praha hl.nádraží byla tato: odjezd z Prahy Masar.nádr.20.55hod.do Ústí n/L,příjezd ve 22:14hod. a teď hororové údaje, odjezd z Ústí n/L. v 0:48hod. do Chomutova příjezd 1:59hod.,odjezd z Chomutova ve 4:08hod. a příjezd do Kadaně ve 4:30hod. - 28.5. Takto jsme měli cestovat s dětmi ve věku 9 - 12let.
Po přesunu na Masaryk.nádraží jsme odjeli vlakem do Ústí n/L.ve 20:55hod.,mezitím jsme se spojili s p.Batorym a s p.Macháněm a domluvili jsme se na odvozu z Ústí n/L.soukr.osobními vozy. Děkujeme za pomoc a ochotu.Ještě při odjezdu z Ústí n/L.nás zastihla bouřka a průtrž ,do Kadaně jsme dorazili ve 24:00hod. 27.5.
Dodatek- při dojezdu do Ústí n/L. JSME MĚLI 10MIN.ZPOŽDĚNÍ A NA TENTO VLAK ČEKAL OS.VLAK DO CHOMUTOVA, tento jsme na informacích v Praze hl.nádraží nezískali,bohužel to je ta skutečnost,že se nedá věřit vůbec ničemu.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.